Facebook Pixel

בחירת דומיינים אטרקטיביים

בוודאי תסכימו איתי שלא תרצו שם דומיין המורכב מצירוף אותיות רנדומלי או מילים חסרות משמעות.

על מנת לחזק את המותג ו/או את הזיהוי של העסק לתחום הפעילות, בוודאי תרצו שם קליט.

זהו יכול להיות דומיין הנושא את שם העסק, או דומיין שיש לו משמעות הקשורה לתחום הפעולות. למשל אם אתם עוסקים במכירת מחשבים, סביר להניח שתרצו את המילה COMPUTERS בשם הדומיין שלכם.

אין מדובר אך ורק בשם קליט עבור הגולשים, בסופו של דבר הם אינם מקלידים את שם הדומיין אלא פשוט שומרים אותו במועדפים או נעזרים במנוע החיפוש. אך שם הדומיין הוא אחד האמצעים בהם מנוע החיפוש משתמש על מנת לסווג את האתר שלכם ולהציע לגולשים את התוצאות העונות על שאילתת החיפוש בצורה הטובה ביותר.
אבל בכל הנוגע לבחירת שם דומיין, עלינו לזכור כי יש רצוי ויש מצוי. אם לא אמרנו זאת, ואם זה לא ברור לכולם - דומיין הוא שם ייחודי.

כלומר לא יכולים להתקיים שני דומיינים תחת אותו שם (אך יכול להתקיים אותו אתר אינטרנט תחת מספר דומיינים).

המשמעות של זה היא שלא כל אחד יכול להשיג את הדומיין שהוא מעוניין בו - אם אף אדם לא רשם את הדומיין על שמו, אז אין שום בעיה, ניגשים לאחד הרשמים המוסמכים רושמים אותו ומשלמים דמי רישום וזהו הדומיין שלכם. אך במידה ומישהו אחר כבר מחזיק בדומיין אינכם יכולים להשתמש בו. ולאחר כמה עשרות שנים של אינטרנט מסחרי, די ברור שכל הדומיינים האטרקטיביים כבר נחטפו מזמן ורוב העסקים בימינו נזקקים לעשות איזו פשרה כאשר הם אינם מצליחים לשים את ידם על הדומיין שבו הם חושקים.

דרכי תשלום: מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי PayPal